- 39 1
- 40 10
- 42 8
- 44 92
- 45 1
- 46 84
- 48 95
- 50 84
- 52 84
- 54 85
- 56 84
- 58 84
- 60 83
- 62 81
- 64 74
- 84 11
- 88 55
- 92 59
- 96 59
- 100 59
- 104 62
- 108 57
- 112 57
- 116 57
- 120 49
- 124 40
- 128 3
- 140 3
- 144 7
- 146 50
- 148 54
- 150 54
- 152 57
- 154 55
- 156 50
- 158 49
- 160 49
- 162 42
- 164 3
- 184 7
- 188 7
- 192 37
- 196 37
- 200 37
- 204 37
- 208 30
- 212 31
- 248 7
- 250 45
- 252 45
- 254 45
- 256 45
- 258 38
- 260 2
- XS 162
- S 180
- M 184
- L 182
- XL 183
- XXL 180
- XXXL 161
- XS Zkrácené 1
- S Zkrácené 2
- M Zkrácené 2
- L Zkrácené 2
- XL Zkrácené 2
- XXL Zkrácené 1
- XS Prodloužené 1
- S Prodloužené 2
- M Prodloužené 2
- L Prodloužené 2
- XL Prodloužené 2
- XXL Prodloužené 1
- 7 8
- 8 9
- 9 11
- 10 11
- 11 10
- 12 3
- 41 (EU) 1
- 44 (EU) 1
Pracovní oděvy
Pohodlné, odolné a elegantní oblečení
Švédská značka Snickers Workwear se brzy po svém vzniku v roce 1975 stala ve Skandinávii pojmem a synonymem pro kvalitní pracovní oblečení, které usnadňuje práci. Netrvalo dlouho a Snickers si oblíbili řemeslníci po celé Evropě. Odpověď na otázku, jak se to stalo, je jednoduchá: zakladatel Snickers, Matti Viio, byl sám řemeslník a při práci si uvědomoval, že oblečení by mu mělo spíš pomáhat, a ne naopak. A jelikož takové oblečení nikde nenašel, nechal si je ušít podle svého návrhu, čímž položil základ nejen své budoucí značce, ale úplně novému konceptu pracovního oblečení.
Na základní myšlenku Matti Viia navazují současní návrháři, kteří pracují s novými materiály a technologiemi, aby pak mohli uživatelům představit oblečení, které jim dokonale padne, bude je chránit a bude naprosto vyhovovat jejich druhu práce. Příjemným bonusem je pak pěkný a moderní vzhled. Díky tomu všemu je v současnosti Snickers Workwear přední světovou značkou pracovního oblečení.
Pfanner Schutzbekleidung je dnes už světově proslulá rakouská značka, kterou v roce 1990 založil farmář Anton Pfanner. Sám dodnes dohlíží na výrobní proces a navrhuje nové pracovní oblečení a obuv, a to zejména pro lesáky a arboristy. Sám říká, že jsou profesionálové, stejně jako jejich klienti – a s tím se pojí jím vytyčené tři základní principy: jednoduchost, bezpečnost a životnost. V praxi to především znamená, že oblečení musí být pohodlné, musí zajišťovat maximální bezpečnost uživatele za všech podmínek, nesmí být zanedbán žádný jeho detail a musí mít dlouhou životnost. Jelikož pan Anton neustále inovuje, vymýšlí nové věci a dokáže pochopit potřeby profesionálů – uživatelů –, došlo ke vzniku značky Protos Integral a tím vůbec prvních integrovaných ochranných přileb svého druhu.
A tak dnes firma Pfanner Schutzbekleidung dokáže zájemce vybavit ochranným oblečením a prostředky od hlavy až k patám.