Česky Slovensky

 

Výhradní zastoupení pro ČR a SR

Vše o nákupu

Základní informace

Způsoby nákupu

  • Objednávka na eshopu

    Nabízené zboží si můžete z pohodlí domova objednat na e-shopu. Další informace najdete dále na této stránce. 
  • Nákup ve značkové prodejně

    Provozujeme vlastní značkové prodejny v Praze 9 (zde je také hlavní sklad), Českých Budějovicích, Brně a Ostravě. Pokud si nejste jistí velikostí, nebo potřebujete poradit, je nákup v prodejně nejlepší volbou! Vyškolený personál Vám s radostí předvede veškeré zboží. Ceny v prodejnách jsou stejné, jako vidíte na e-shopu.
  • Kontaktování obchodního zástupce

    Pokud reprezentujete společnost, nebo hledáte partnera na dlouhodobou spolupráci, kontaktujte prosím jednoho z našich obchodních zástupců.

Možnosti platby

  • Dobírkou (platba přepravci při dodání zboží)

    Při zaslání zboží na dobírku účtujeme jednotný poplatek 38,- Kč s DPH u objednávek do 1500,- Kč s DPH, nad tuto částku je dobírka zdarma. 
  • Bankovním převodem.

    Objednané zboží je odesláno kupujícímu až po připsání plné částky na účet prodávajícího. Číslo objednávky je zároveň variabilním číslem. Při této platbě vám bude vystavena a zaslána faktura hned, jak začneme objednávku zpracovávat. 
  • Hotově nebo platební kartou na prodejně při osobním odběru.

    Na prodejnách je možné platit hotově nebo platební kartou. Přijímáme
    všechny běžné platební karty a je možné platit bezkontaktně.
     

Doprava k zákazníkovi

  • Osobní převzetí na jedné z prodejen

    Zboží si můžete vyzvednout v Praze 9, Brně a Ostravě. Zásilky s platbou na místě připravené k vyzvednutí na vás počkají na prodejně 5 pracovních dnů. Pokud potřebujete na vyzvednutí více času,  zavolejte prosím na prodejnu.

  • Českou Poštou

    Balík na poštu, nebo Balík do ruky. Zásilky podáváme v Praze 9 následující ráno po objednávce, pokud je zboží skladem. Doprava probíhá podle hesla "Dnes podáte, zítra dodáme". 
     
  • Přepravní službou Geis

    Zásilky jsou ze skladu v Praze 9 expedovány každý den kolem 16. hodiny. V případě, že je objednané zboží skladem, odesíláme jej v den objednávky, pokud dorazila do 14 hodin. 
     

Zásilka je adresátovi obvykle doručena během dvou pracovních dnů. V ojedinělých případech se doba dodání dopravní službou může prodloužit z důvodů, které nemůžeme ovlivnit. (velké množství zásilek v období státních svátků, vánoc atd.) Zejména v období Vánoc prosím objednávejte s rezervou z důvodu velkého zatížení přepravních služeb. 

Zboží označené "do 14 dnů" je skladem u dodavatele a objednává se každé úterý. Dodávka od dodavatele ze Švédska trvá zpravidla týden. Zboží expedujeme obvykle stejný den, kdy k nám dorazilo. 

Náklady na doručení

  • již od částky 1 501 Kč s DPH máte balné, dopravu po ČR a případnou dobírku ZDARMA.

  • při objednávce do 1 500 Kč s DPH účtujeme dopravu po ČR a balné 150 Kč s DPH. (Geis i Pošta)

  • při platbě dobírkou účtujeme 38 Kč s DPH. (do 1500 Kč s DPH, Geis i Pošta)

  • při osobním převzetí na prodejně neplatíte nikdy nic navíc.

Odběrná místa — značkové prodejny

Prodejna Ostrava: 1. máje 3236/103, areál IN PARK, 703 00, Ostrava - Vítkovice

Prodejna Praha 9: Náchodská 61, 193 00, Praha 9 - Horní Počernice
(Na této adrese je také hlavní sklad, jehož zásoba je vidět na e-shopu)

Prodejna Brno: Řípská 1142/20a, 627 00 Brno-Slatina

Prodejna České Budějovice: Husova třída 33a, 370 02 České Budějovice

Objednávky ze Slovenska

Všechny objednávky na území Slovenské Republiky pro nás vyřizuje paní Sylvia Polakovičová. Pro Slovensko jsou platné ceny v Eurech zveřejněné na slovenské verzi webu www.profi-odevy.sk. Všechny objednávky z českého e-shopu na Slovensko předáváme k vyřízení do Bratislavy a jsou fakturovány v Eurech. 

Vrácení nebo výměna zboží

V souladu s občanským zákoníkem nám můžete zboží zakoupené na e-shopu vrátit do 14 dnů bez udání důvodu. To se běžně stává v případech, kdy netrefíte správnou velikost oblečení nebo obuvi. Zboží prosím vracejte ve stavu, v jakém jste ho obdrželi, bez známek používáni nebo praní. Pokud budete chtít zboží vyměnit za jinou velikost nebo barvu po době delší, než 14 dnů, určitě to nebude problém. 

Nepřevzetí vyexpedované objednávky zákazníkem

Dle zákona č.40/1964 Sb, § 544-545, je každá akceptovaná objednávka (elektronická, e-mailová i telefonická) závazná. Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem (kupujícím) vyzvednuta, bude požadováno uhrazení nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek 300 Kč, vyjadřující naše reálné administrativní, pracovní a materiální vícenáklady, spojené s návratem nepřebraného zboží. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši. Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky (dobírka + neuhrazená smluvní pokuta) budou postoupeny naši partnerské společnosti a vymáhány včetně všech nákladů s tím spojených.