Česky Slovensky

 

Výhradní zastoupení pro ČR a SR

Jak nakupovat

Hlavní způsob objednání je po registraci do e-shopu, naplnění nákupního košíku a odeslání objednávky. Po dohodě lze objednávat také e-mailem, písemně nebo osobně.

  • Každá potvrzená objednávka ze strany prodávajícího vůči kupujícímu je považována za závaznou.
  • Při každé objednávce jakýmkoliv způsobem je nutné uvést veškeré potřebné nacionále kupujícího (jméno a příjmení nebo název firmy, přesnou adresu fakturace, adresu pro dodání zboží, dostupný telefon, u firem IČ a DIČ, datum pro bezproblémové dodání zboží).

Přehled objednávek

  • Své objednávky si zákazník může sledovat při přihlášení do E-shopu. 
  • O průběhu vyřizování objednávky je zákazník informován e-maily prodávajícím. 
  • Průběh přepravy zásilky může zákazník sledovat pomocí webových aplikací přepravců zboží.

Storno objednávky

  • Kupující má právo stornovat objednávku bez udání důvodu kdykoli před její akceptací prodávajícím. Po závazné akceptaci prodávajícím jen v případě, že prodávající nesplní smluvené podmínky dodání. V případě stornování akceptované objednávky je kupující povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním.
  • Prodávající má právo stornovat objednávku bez udání důvodu. Převážným důvodem je, že zboží se již nevyrábí nebo se výrazným způsobem změnila cena od dodavatele zboží.
  • V případě stornování prodávajícím, bude prodávající bez jakýchkoliv průtahů kontaktovat kupujícího a navrhne nejlepší schůdné řešení problému s objednávkou, v případě již uhrazené zálohy na zboží nebo celé úhrady zboží bude tato částka neprodleně kupujícímu navrácena.

Termín dodání zboží

  • Pokud je zboží skladem v sídle prodávajícího, je dodací doba do 3 pracovních dnů.
  • Pokud skladem momentálně není, je obvyklá dodací doba do 14 dnů, případně obratem prodávající sdělí termín dodání (speciální objednávky apod.).